Jump to content


romangolem

Member Since 28 Jan 2018
Offline Last Active Mar 10 2018 10:46 PM

Topics I've Started

sinergy rework for treants and Eidolon

06 February 2018 - 01:12 PM

Если для трентов синержи эффективна, но не особо интересна, поэтому и не пикают вместе, то к эйдалонам она вообще плохо заходит.
Как варианты

Для трентов:
убрать защитные бонусы и добавить демолиш по героям 1.2-1.8х и добавить крит 5-14% на х2.5
это не должно внести дисбаланс в игру в связи с тем что тренты очень медленные, но по крайней мере может добавить фана и потенциала для них в тимфайтах. До кучи можно еще увеличить им скорость, но тогда получатся какие то тренты-ассасины.

 

Для эйдалонов:
Просто добавить копейку хитпоинтов Рё маг резиста Рє магии, именно небольшое количество чтобы РЅРµ были РёРјР±РѕР№, Сѓ 6 эйдалонов слишком РјРЅРѕРіРѕ СѓСЂРѕРЅР° если РёС… замаксить. Р?С… сейчас вообще РЅРµ берут РёР· Р·Р° того что РёРјРё легче фидить чем играть. возможно 25/50/75/100 С…Рї Рё 10/15/20/25 резиста будет достаточно.


© Google translate, maby its bad idea to read :D

 

If synergies are effective for trents, but not particularly interesting, that's why they do not pile together, then it generally does not go to the eidalons. As options

For the eidalons: Just add a penny of hit points and the resist's magician to magic, this is a small amount, so that there is no imboy, 6 eidalons have too much damage if they are zamaksit. They are now generally not taken because they are easier to feed than to play. possibly 25/50/75/100 hp and 10/15/20/25 resist will be enough.

For trents:

remove defensive bonuses and add demolish on heroes 1.2-1.8x and add crit 5-14% to x2.5 this should not introduce an imbalance in the game due to the fact that the trends are very slow, but at least it can add a fan and the potential for them in the timfights. To the heap, you can still increase their speed, but then you get some kind of trending assassins.

If synergies are effective for trents, but not particularly interesting, that's why they do not pile together, then it generally does not go to the eidalons. As options For trents: remove defensive bonuses and add demolish 1.2-1.8x and add crit 5-14% to x2.5 this should not introduce an imbalance in the game due to the fact that the trends are very slow, but at least it can add a fan and the potential for them in the timfights. To the heap, you can still increase their speed, but then you get some kind of trending assassins.