#1(Triggered heals) Actually it is logical. Each of these skills heals accordingly instead of reducing damage taken.
-> Thus when you go above 100% you get healed instead for all % amount above 100%. Every time.
That makes it a feature, intended or not by developers.
#2 Language, it's fucking common sense. You want to communicate with others for the sake of the development of the map.
And get this < TO BE UNDERSTOOD AND UNDESTAND OTHERS >.
For that reason I don't use my native language (Swedish) or try to communicate using jpg's or just facerolling my keyboard expecting shit to make sense to others.
I know Russia has it's own terms and conditions for socializing (drinking vodka and speaking in russian tounge) but this is a middle way for a the sake of a map.
#3 Essence of the map - Personally, I prefer triggered heals as they are because they are fun to exploit and extremely overpowered.
Every game has it's problems, I happen to enjoy them.
And as far as your oppinion about me goes, I dont fucking care.
- Regards, Whiteboard.
#1 Во первых
Вы сказали это логично, но отталкиваясь от текущей механики скилов. Моя позиция другая, я опираюсь на описания скилов.
Давайте почитаем описание Backtrack.
Шанс 25% избежать урон.
Спектр3 100% шанс избежать 24% урона
Брист3 100% шанс избежать 40% урона
Например, юнит получает 100 урона
Спектр3 снижает урон на 24
Брист3 на снижает урон на 40
Р’ СЃСѓРјРјРµ 64
Басктраск должен снизить оставшиеся 100-64=26 урона
Юнит снижает урон на не более чем на 100% от полученного урона.
Рто логично. РўРѕ что РІС‹ опираетесь РЅР° механику, РЅРµ логично!
Я вижу следующие условия:
Юнит получил урон:
Если Backtrack То
Восстановить хп
Р?наче
Если спектра
Восстановить хп
Если брист
Восстановить хп
...
Туда же можно добавить Refraction
Например способность Atrophos1
Снижение урона на 120%
У героя атака 60+0
После применения способности, атака становится
60+(-72)
Когда он атакует юнита он просто наносит 0 урона, потому что урон снижен, Цель не получает хил в размере 12, просто 0 урона
Ты можешь иметь атаку -10000, но когда ты атакуешь, цель не получает хил, она просто не получит ничего.
Тоже самое написанно РІ описании заклинаний, всех! РЈСЂРѕРЅ снижается. Р? это логично.
Ты постоянно говоришь о хил, а я говорю о снижении урона.
Я прав, ты нет.
#2 Во вторых
Мне не нужно общаться с кем либо, мне тут ненужен никто, я обращаюсь именно к разработчику.
#3
Ты сказал, мне нравится эта недоработка. А мне наплевать что тебе это нравится. Недоработка должна быть устранена.
#2#3
В данный топик люди заходят чтобы сделать игру лучше. Ты заходишь, чтобы этому помешать, потому что тебе нравится текущая ситуация. Я понял твою позицию.
ЧТо мы имеем: Юнит получивший урон должен восстанавливать не более 100% от полученного урона. Все кроме тебя заходят в этот топик, чтоб сделать игру лучше, ты заходишь помешать этому.
# 1 First
You said it is logical, but starting from the current mechanics skills. My position is different, I rely on the description of skills.
Let's read the description of Backtrack.
25% chance to avoid damage.
Spektr3 100% chance to avoid 24% of the damage
Brist3 100% chance to avoid 40% of the damage
For example, the unit receives 100 damage
Spektr3 reduces damage taken by 24
Brist3 to reduce damage by 40
In total, 64
Basktrask should reduce the remaining 100-64 = 26 damage
A unit reduces damage by not more than 100% of the damage.
This is logical. The fact that you are relying on the mechanics, it is not logical!
I see the following conditions:
Unit received the damage:
If Backtrack That
Restore hp
otherwise
If the spectrum
Restore hp
If Brist
Restore hp
...
There you can add Refraction
For example the ability Atrophos1
Reduced damage by 120%
The hero attack 60 + 0
After applying power, the attack becomes
60 + (- 72)
When he attacks the unit he just does 0 damage, because the damage is reduced, target does not receive the healing of 12, just 0 damage
You can have attack -10000, but when you attack, the target is not healing, it just does not get anything.
The same is written in the description of the spell, everyone! Damage reduced. This is logical.
You're always talking about healing, and I'm talking about reducing the damage.
I'm right, you're not.
# 2 Second
I do not need to communicate with anyone, no one is unnecessary to me here, I am referring specifically to the developer.
# 3
You said, I love this glitch. And I do not care what you like. Defects should be eliminated.
# 2 # 3
In this topic people come to make the game better. You go to prevent it because you like the current situation. I understand your position.
What we have: Unit received damage should recover no more than 100% of the damage. All except you go in this topic, in order to make the game better, you come to stop it.